כלבי שירות

מה זה כלב שירות וכיצד לרשום אותו?

תמונה של כלב שירות עם וסט זיהוי במרכז קניות, עם בעליו המתרווחת בקפה.

מהו כלב שירות?

תודות לחוק האמריקאי לזכויות אנשים עם מוגבלויות (ADA) משנת 1990, המגדיר ומגן על זכויותיהם של אנשים עם מוגבלויות, כלבי שירות מספקים את התמיכה הנחוצה לאנשים רבים. עם זאת, אנשים רבים עדיין אינם מודעים לזכויות המוקנות על ידי החוק, ועשויים לנסות למנוע גישה לאנשים עם כלבי שירות למקומות שונים. במקרים כאלה, רישום הכלב בארגון מוכר והשגת תעודת זיהוי, תעודה ווסט לכלב שירות יכולים לסייע. אנחנו כאן כדי לחנך ולתמוך בכם ובאחרים על מנת למקסם את זכויותיכם כבעלי כלבי שירות או תמיכה רגשית.

תמונה של כלב שירות עוזר לאדם בכיסא גלגלים על ידי משיכת הכיסא ברחוב הומה.

מי יכול לרשום כלב שירות?

אנשים עם מוגבלויות הזקוקים לתמיכה כדי לחיות בעצמאות יכולים לרשום את כלביהם המאומנים ככלבי שירות. החוק אינו מחייב או ממליץ לרשום כלב שירות על מנת שהוא יוכר חוקית ככלב שירות, אך תעודות זיהוי, תגי זיהוי, וסטים ואביזרים אחרים יכולים לסייע בזיהוי הכלב ככלב שירות ולהפחית את ההטרדות והאי-נעימויות כאשר מביאים את הכלב למקומות ציבוריים.

אז מה הם עושים בעצם ומה מבדיל אותם מחיית מחמד?

כלבי שירות מאומנים לבצע משימות ספציפיות עבור אנשים עם מוגבלויות. הם יכולים להיות מאומנים לבצע משימות שונות כמו להדריך עיוורים, להתריע בפני אנשים חירשים, להגן על אנשים במהלך התקפים, למשוך כיסאות גלגלים, להרגיע אנשים עם חרדה או פוסט-טראומה, ולהזכיר לאנשים לקחת את התרופות שלהם. החוק אינו מבדיל בין גזעים או גדלים של כלבים – כל כלב יכול להיות כלב שירות.

מתי אפשר לרשום כלב שירות?

אפשר לרשום את כלב השירות שלכם לאחר שהכלב סיים את האימונים. ניתן לאמן את הכלב באופן מקצועי או לעשות זאת בעצמכם, ואין הנחיות מוגדרות בארצות הברית לגבי משך זמן האימון.

היכן מותר לכלב השירות שלי להיות איתי?

לפי חוקי השירות של ADA, כל ממשלות המדינות והרשויות המקומיות, עסקים וארגונים ללא כוונת רווח המשרתים את הציבור חייבים לאפשר גישה מלאה לכלבי שירות ולמלוויהם לכל המקומות שבהם הציבור הרחב מורשה להיות. בנוסף, חוק נגישות התעבורה האווירית (ACAA) מתיר לכלב השירות שלכם לנסוע איתכם במטוס, אך חשוב לבדוק את מדיניות חברת התעופה שלכם לגבי פרטים לפני הטיסה.

למה כדאי לרשום את כלב השירות שלי?

למרות שיש לכם את הזכות להביא את כלב השירות שלכם איתכם, מסעדות, מלונות, בעלי בתים ושדות תעופה לעיתים קרובות מנסים להקשות עליכם. רישום כלב השירות שלכם מקל על הבטחת זכויותיכם. רבים מהנכויות אינן נראות לעין, והרבה כלבי שירות מסייעים בדרכים שאינן מיידית מובנות. הרישום נותן לכם את השקט הנפשי של היכולת להוציא תעודת זיהוי ולהראות אותה לכל מי שמנסה למנוע גישה. כרטיסי הזיהוי שלנו כוללים את החוקים הפדרליים הרלוונטיים המודפסים בצד השני, כך שתוכלו לחנך מיד את מי שמנסה למנוע גישה. קבלת וסט לכלב ותגים מספקת זיהוי ויזואלי מרחוק שהכלב הוא כלב שירות ויכולה למנוע בעיות מראש.

איך לרשום את כלב השירות שלי?

רישום כלב השירות שלכם קל ומהיר כשאתם נרשמים עם USA Service Dogs. פשוט בחרו את ערכת הרישום המתאימה לכם וספקו מידע בסיסי עליכם ועל הכלב שלכם. הרישום שלכם תקף לכל חיי הכלב וניתן לבדוק אותו בכל זמן ובכל מקום. הרשמו את כלב השירות שלכם עכשיו והצטרפו ליותר מ-30,000 בעלי כלבים מרוצים שנתנו לנו ביקורות של 5 כוכבים!

האם זה שירות ממשלתי?

לא, זה אינו רישום ממשלתי רשמי. אין רשימות ממשלתיות רשמיות לכלבי שירות. רכישת כרטיס רישום לכלב שירות מ-USA Service Dogs נותנת לכם דרך קלה לאשר את זכויותיכם בעת הבאת כלב השירות שלכם בציבור, מכיוון שהחוקים הפדרליים הרלוונטיים מודפסים על הצד השני של כרטיס הרישום המותאם אישית שלכם. בעלי כלבי שירות רבים מוצאים כי אביזרי זיהוי כמו כרטיסי זיהוי, וסטים, רצועות ותגים מקלים על הבאת הכלב בשטחים ציבוריים ומפחיתים הטרדות ושאלות לא נעימות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *