כלבי שירות

איך לרשום כלב שירות: המדריך המלא

כלב שירות קטן עם וסט רשמי לצד בעליו בחנות.

איך לרשום כלב שירות

שלבי הרישום לכלב שירות

היתרונות של רישום כלב שירות עם השירות המקצועי של "כלב שירות"

תוכן המאמר:

רישום כלב שירות הוא תהליך פשוט שכולל שלושה שלבים קלים:

  1. התאמת הערכה האישית שלך
  2. מסירת המידע הנדרש
  3. שליחת ההזמנה

הרישום עם המומחים של "כלב שירות" אינו פג תוקף ויהיה תקף לכל חיי כלב השירות שלך. אינך נדרש לספק תיעוד על מוגבלותך לרישום, כיוון שזהו פגיעה בפרטיות לפי חוק האמריקאי למניעת אפליה.

אנחנו סומכים על כך שתשתמש ברישום כלב השירות הרשמי שלנו ביושר וביושרה, תוך הבנה שזהו לא רק בלתי אתי אלא גם לא חוקי לטעון שכלב הוא כלב שירות כאשר הוא לא.

כלב שירות קטן עם וסט יושב במטוס לצד בעליו.

יתרונות הרישום לכלב שירות

אין אפשרות להטיל ספק בכלב השירות שלך
לפי החוק הישראלי למניעת אפליה, במצבים בהם לא ברור שהכלב הוא כלב שירות, מותר לצוות לשאול רק שתי שאלות: האם הכלב הוא כלב שירות הנדרש בגלל מוגבלות ומה העבודה או המשימה שהכלב אומן לבצע. במילים אחרות, אם הכלב שלך לובש וסט המצביע על כך שהוא כלב שירות, לא ניתן להטיל ספק בכך.

יכולת לקחת את הכלב לכל מקום
ברגע שהכלב שלך מזוהה בבירור ככלב שירות, עסקים שאוסרים על כניסת חיות מחמד חייבים לאפשר לך ולכלב שלך כניסה. הם אינם יכולים לשאול שאלות על מוגבלותך לפי החוק הפדרלי. החוק האמריקאי דורש מכל העסקים לאפשר לאנשים עם מוגבלויות להכניס את חיות השירות שלהם לכל שטח בו הלקוחות מורשים להיות.

חברות תעופה אינן יכולות לחייב אותך עבור כלב השירות שלך
חברות תעופה חייבות לאפשר לכלבי שירות של אנשים עם מוגבלויות לעלות למטוס ללא תשלום. כל החברות חייבות לקבל שכלב הוא כלב שירות עם עדות כמו תיעוד כתוב, נוכחות רתמה/וסט או אישור מילולי מהאדם המוגבל המשתמש בכלב השירות.

ידע על זכויותיך
חשוב להבין שהרישום והציוד אינם נדרשים לפי הנחיות החוק האמריקאי למניעת אפליה ואין מסד נתונים ממשלתי רשמי שמנהל את רישום כלבי השירות. כל חברה מציעה ומתחזקת את מסד הנתונים העצמאי שלה. עם זאת, אנשים רבים מוצאים כי וסט לכלב שירות, תעודת זהות, תעודה, תג ורישום כלב שירות מונעים הטרדות או שאלות.

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *