כלבי שירות

היתרונות של כלבי שירות קטנים: הגיבורים הקטנים שיכולים לעשות הכל

כלב שירות קטן על ברכי אדם בטיסה במטוס.

היתרונות של כלבי שירות קטנים

יכולות וכליונות של כלבי שירות קטנים

למרות שיש אפליה כלפי כלבי שירות קטנים, ה-ADA (חוק האמריקאי למניעת אפליה) אינו מתיר הגבלות משקל על כלבי שירות, בין אם הם שוקלים 4 קילוגרם או 90 קילוגרם. במאמר זה תלמדו על חלק מהיכולות המדהימות של גיבורים קטנים אלה!

כלב שירות קטן מתריע לבעליו על צלצול פעמון הדלת בבית.

כאשר חושבים על כלב שירות, רוב האנשים מדמיינים לברדור, גולדן רטריבר, רועה גרמני וגזעים גדולים אחרים. עם זאת, במשך השנים הוכיחו גזעים קטנים שהם יכולים להיות יעילים לא פחות ככלבי שירות מסורתיים. לא רק שהם הוכיחו את עצמם כחיוניים לאלפי אנשים עם מוגבלויות, ישנם גם יתרונות רבים לגודלם הקטן.

כלבי שירות קטנים יכולים להיות קלים יותר לטיפול בהם. כלבים קטנים יכולים להתאים יותר למקומות ישיבה מוגבלים הזמינים בכל סוגי התחבורה הציבורית. דוגמה מצוינת לכך היא טיסה במטוס, כלב שירות גדול חייב לשבת על הרצפה בין רגליכם ולבין המושב לפניכם. זה יכול להיות לא נוח גם לכם וגם לכלב. כלבים קטנים, לעומת זאת, מתאימים יותר למרחב הקטן הזה ויכולים לשבת על הברכיים. כלבים קטנים גם יכולים להיות מוחזקים בכלוב במהלך הנסיעה, וחשוב שהכלוב יהיה מאושר לתעופה ויתאים מתחת למושב לפניכם.

עבור אדם הנמצא בקצבאות סוציאליות או תקציב קפדני, שיקול חשוב בבחירת כלב שירות יכול להיות עלות ההאכלה. מחקר של ASPCA (האגודה האמריקאית למניעת התעללות בבעלי חיים) מצא שכלבים קטנים עולים בממוצע 580 דולר לשנה להאכלה, בעוד שכלבים גדולים עולים בממוצע 875 דולר לשנה.

ישנם תפקידים רבים לכלבי שירות קטנים! להלן כמה מהמשימות שכלבים קטנים יכולים לבצע במיומנות רבה לאנשים עם מוגבלות.

כלבי שמיעה: אנשים חסרי שמיעה או עם שמיעה מוחלשת יכולים להפיק תועלת רבה מכלבים שאולפו לצורכי שמיעה. כלבי שמיעה יכולים להיות מאומנים להתריע לבעליהם כאשר דלת נפתחת או כאשר אזעקת אש מופעלת, מה שיכול לא רק להיות מועיל אלא גם להציל חיים.

כלבי התראה על התקפים: מחקרים הראו שלחלק מהכלבים יש יכולת טבעית להגיב ולהתריע לאדם בתחילת התקף אפילפטי. התראה מוקדמת יכולה לאפשר לאדם לנקוט אמצעי זהירות כמו לשבת אם הם על מדרגות, להניח ילד שהם מחזיקים, או במקרים של נהיגה, לעצור בצד הדרך.

אלו הם רק חלק מהמשימות שכלבים קטנים יכולים לבצע באותה מידה כמו כלב שירות גדול יותר. אנשים הולכים ונעשים יותר מודעים לכך שכלב שירות בכל גודל יכול להיות עזר יקר ערך לאנשים עם מוגבלות.

Related Posts

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *